Pioniers

Zondag 8 september

Vandaag is het vriendjesdag, dus neem allemaal jullie beste vrienden en/of vriendinnen mee om ze te introduceren en te overtuigen om in de scouts te komen. Na deze vergadering is het openingscafé en is iedereen welkom om een glaasje te komen drinken op de scouts!

Zondag 15 september

Wie kent Wemmel het best? Dit testen we vandaag in een stadspel in Wemmel.

Zondag 22 september

Dit is jullie laatste vergadering met jullie favoriete leiding ☹. Daarom spelen we vandaag een typisch scoutsspel in het bos om dit prachtig jaar af te sluiten.

Zondag 29 september

Vandaag is het overgang en nemen we dus afscheid van jullie, daarnaast komen jullie jullie nieuwe leiding te weten dankzij een spel!!!

Verdere informatie volgt nog!

Zondag 6 oktober

Vandaag is er jammer genoeg geen scouts aangezien het de eerste zondag van de maand is 🙁

Zondag 13 oktober

Na de overgang worden jullie NU pas echte pios want vandaag worden jullie gedoopt tot mega pios. De pios die al pios waren mogen zich nog extra bewijzen of jullie wel echte pios zijn. Trek jullie vuilste kleren aan dat jullie hebben naar de lokalen en wees klaar om jullie grenzen te verleggen, geen zorgen, het worden niet te extreme activiteiten. Afspraak van 14u-17u, maar verdere informatie volgt nog.

Zaterdag 19 oktober

Op 19 oktober is het zover: de Nacht van de Jeugdbeweging! Dit jaar vieren we het in stijl met een kinderfeestje zoals je het nog nooit hebt meegemaakt! 🎈🎂

Trek je mooi uniform aan en bereid je voor op een avond vol lekkernijen en natuurlijk véél plezier. Laat je innerlijke kind los en geniet van de sfeer, want dit wordt een feestje om nooit te vergeten!

We zien jullie daar!

Zondag 27 oktober

Beste pios,

Zijn jullie klaar om het vuur aan de lont te steken voor een episch avontuur? Net zoals de atleten in Parijs tijdens de Olympische Spelen van 2024, gaan ook jullie strijden voor de overwinning! 🏅

Op 27/10 van 14:00 tot 17:00 organiseren we onze eigen Olympische Spelen aan de lokalen. Het wordt een namiddag vol sportieve uitdagingen, teamwork en vooral heel veel plezier. Vergeet je sportieve outfit niet en bereid je voor om net zo groots te presteren als de atleten in Parijs!

Mis dit sportieve spektakel niet!

Tot dan! Sportieve groeten

Zondag 3 november

Deze zondag is er helaas geen scouts aangezien het de eerste zondag van de maand is

8-10 november

Mega leuke pios, Eindelijk is het zover WEEKEND!!!!! Zie jullie dan van 8-10 november

XOXO pioleiding

Zondag 17 november

🎯 Strategische pios,

Maak je klaar voor een spannende strijd, want vandaag gaan we een episch potje Stratego spelen! 💥

In teams zullen jullie je strategische skills moeten gebruiken om de vlag van de tegenstander te veroveren. Verzin slimme tactieken, werk goed samen, en wees sneller dan de vijand! Wie van jullie kroont zich tot de ultieme Stratego-meester?

Zorg dat je erbij bent, want dit wordt een namiddag vol actie en avontuur!

Tot dan!

Strijdlustige groeten

Zaterdag 23 november

🎬 Beste pios,

Zin in een gezellige filmavond? Vandaag rollen we de rode loper uit voor een relaxte avond vol popcorn en plezier! 🍿 Van 18:00 tot 21:00 toveren we de lokalen om in een bioscoop. Pak je favoriete dekentje en kom genieten van een toffe film samen met je vrienden. Het wordt een avond om lekker te ontspannen en samen te genieten!